شرایط مهاجرت به قبرس شمالی برای اخذ اقامت قبرس شمالی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


مهاجرت به قبرس شمالی و یافتن مکانی برای زندگی در آنجا یکی از مشکلات مهم ایرانیان در سال های اخیر بوده است. بله، مهاجرت و اقامت در قبرس شمالی فقط مختص ایرانیان نیست، افراد دیگری از کشورهای دیگر جهان و اروپا برای استفاده از شرایط زندگی و شرایط مساعد این کشور به قبرس مهاجرت کرده اند. راه های زیادی برای زندگی و مهاجرت به قبرس شمالی وجود دارد که هر کدام شرایط مهاجرتی خاص خود را دارند. اگر به فکر نقل مکان و یافتن مکانی برای زندگی در قبرس شمالی هستید، ما از صفر تا صد شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی و روند رو به رشد اقتصادی در این منطقه مزایای زیادی را برای زندگی در این کشور ارائه می دهد. در ادامه به برخی از اصلی ترین مزایای مهاجرت به این کشور اشاره می کنیم.

اخذ تابعیت و تابعیت: یکی از مزایای مهم مهاجرت این است که شما می توانید در مدت کوتاهی پس از مهاجرت، تابعیت قبرس شمالی را دریافت کنید. آنها با اخذ تابعیت، منابع و حقوق شهروندان قبرسی مانند حق رای و خدمت در دولت را دریافت می کنند.

حق کار و مالکیت: مهاجران در قبرس شمالی حق کار و فعالیت اقتصادی آزاد دارند. علاوه بر این، آنها می توانند در این کشور ملک خریداری کرده و صاحب ملک شوند. https://euromy.info


آموزش رایگان: تحصیلات ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی در مدارس دولتی و دانشگاه های قبرس شمالی به صورت رایگان ارائه می شود. فرزندان مهاجران نیز می توانند از این امکانات آموزشی رایگان بهره مند شوند.

بیمه درمانی: بیمه درمانی دولتی در قبرس شمالی تلاش می کند تا هزینه درمان شهروندان را به حداقل برساند. مهاجران نیز می توانند از این طرح بیمه درمانی استفاده کنند.

روش های اصلی اخذ مهاجرت و اقامت در قبرس شمالی

راه های زیادی برای مهاجرت به قبرس شمالی وجود دارد، انتخاب مقصد برای مهاجرت کار آسانی نیست و با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است. پیشنهاد می کنیم برای دریافت بهترین راهنمایی در انتخاب مسیر مهاجرتی و تسلط بر اقامت قبرس شمالی با کارشناسان مجرب گروه علای تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. رایج ترین روش های مهاجرت به قبرس شمالی:

مهاجرت کاری به قبرس شمالی

مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

مهاجرت از طریق ازدواج به قبرس شمالی

مهاجرت سرمایه گذاری به قبرس شمالی

مهاجرت از طریق خرید ملک در قبرس شمالی

با تولد فرزند به قبرس شمالی مهاجرت کنید

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق استخدام

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار ابتدا باید شرایط شغلی مانند درآمد سرانه و نرخ بیکاری را به دقت ارزیابی کنید. هر چه درآمد سرانه در مقایسه با سایر کشورها بیشتر باشد، احتمال موفقیت و درآمد بیشتر شما بیشتر است. نرخ بیکاری به شما نشان می دهد که چند درصد از جمعیت یک کشور بیکار هستند.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار

کشور قبرس شمالی کارگران بسیار ماهر و متخصص را برای جبران کمبود نیروی کار دریافت می کند. افراد با درخواست مجوز کار در این کشورها یا ایجاد یک تجارت در این کشورها با موفقیت ویزای کار را در این کشورها دریافت می کنند. انواع ویزای کار در قبرس شمالی عبارتند از: ویزای کار از منزل، ویزای کارآموزی، ویزای کار در یک شرکت بین المللی، ویزای کار در شرکت دولتی، ویزای راه اندازی، ویزای کار داوطلبانه.

مطالب ذکر شده در بالا از جمله انواع متقاضیان ویزای کار برای اقامت در قبرس شمالی می باشد. البته افرادی مانند مدیران ارشد و میانی، پرستاران حرفه ای، ورزشکاران یا مربیان تیم های ورزشی، معماران، مهندسان فناوری اطلاعات، هتلداران، داروسازان، معلمان زبان انگلیسی و هنرمندان به راحتی می توانند ویزای کار قبرس شمالی را دریافت کنند.

متوسط ​​درآمد هر فرد در قبرس شمالی را باید با هزینه زندگی در کشور مقایسه کرد نه با متوسط ​​درآمد در ایران. اکثر مهاجران ایرانی که با ویزای کاری به کشورهای مختلف مهاجرت می کنند، پس از چند ماه متوجه می شوند که هزینه های زندگی در کشور را به درستی بررسی نکرده اند و با احساس ناامیدی و شکست مجبور به ترک کشور می شوند. یکی از مهمترین وظایف. مشاورین آلای گروپ مشاوره هایی در این زمینه ارائه می دهند که تنها با یک تماس می توانید از تمامی شرایط مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ اقامت قبرس شمالی مطلع شوید.

مهاجرت و اقامت قبرس شمالی از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی یکی دیگر از روش های مهاجرت به قبرس شمالی است. ادامه تحصیل و کسب علم در خارج از کشور از اولویت های دانشجویان ایرانی است. در هر کشوری شرایط و موقعیت های آموزشی متفاوتی برای دانشجویان مهاجر وجود دارد که با توجه به دیدگاه و سیاست های کلان هر جامعه متفاوت است. اولین قدم برای مهاجرت به قبرس شمالی و گرفتن مکان این است که از دانشگاه های این کشور و رتبه آنها در بین بهترین دانشگاه های جهان مطلع شوید.

دانشگاه مدیترانه شرقی واقع در فاماگوستا، قبرس، یکی از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی و یکی از موسسات آموزشی بین المللی با بیش از هزار کارمند از کشورهای مختلف جهان است. این دانشگاه بیش از 15000 دانشجوی بین المللی دارد و یکی از 500 دانشگاه برتر اروپا محسوب می شود.

دانشگاه خاور نزدیک یکی از اعضای انجمن دانشگاه های اروپا است. محدوده شهریه در دانشگاه قبرس شمالی حدود 1400 تا 12000 دلار در سال است که برای دانشجویان بین المللی صادق است.

نکات مهم:

ویزا برای تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی لازم نیست و برای اخذ پذیرش از دانشگاه ها کافی است.

در دانشگاه های قبرس شمالی دوره ها به زبان انگلیسی و انگلیسی تدریس می شود.

مدرک زبان مانعی برای پذیرش دانشجویان در دانشگاه قبرس شمالی نیست و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه می توانند در کلاس های زبان شرکت کنند.

دانشجویان می توانند تا 20 ساعت در هفته به صورت پاره وقت کار کنند. این قانون در طول تعطیلات وجود ندارد و دانشجویان می توانند تمام وقت کار کنند.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در قبرس شمالی راه دیگری برای اخذ اقامت این کشور است. سرمایه گذاری و خرید ملک در داخل و خارج از کشور ریسک های زیادی را به همراه دارد که قبل از انجام معامله باید به دقت بررسی شود تا بتوان خریدی سودآور و مطمئن را انجام داد. یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به قبرس شمالی خرید ملک در قبرس شمالی می باشد.

خرید ملک در قبرس شمالی تخصص ماست، ما در گروه علایی بیش از 6 سال تجربه داریم، همشهریان عزیز در کنار شما هستیم.

در صفحه خرید ویلا در قبرس شمالی به نکات مهم برای اخذ ملک در قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک اشاره کرده ایم. شرایط اخذ ویزا و شرایط خرید نقدی و اقساطی را نیز توضیح داده ایم.

کسانی که حداقل یک سال ویلا اجاره می کنند می توانند ویزای اقامت دریافت کنند. علاوه بر این، سرمایه گذاری مستقیم در شرکت ها نیز منجر به صدور ویزای اقامت می شود.

یکی از رایج ترین راه های مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری است. با سرمایه گذاری حداقل 300000 دلار در قبرس شمالی می توانید ویزای اقامت قبرس شمالی را دریافت کنید. علاوه بر این، خرید ملکی به ارزش بیش از 300000 دلار، ملکی در قبرس شمالی برای شما به ارمغان می آورد.

با عروسی به قبرس شمالی سفر کنید

یکی از راه های مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ اقامت، ازدواج با شهروند این کشور می باشد. در این نوع مهاجرت البته اثبات واقعی بودن ازدواج بسیار مهم است. اگر ازدواج واقعی نباشد، تخلف مهاجرتی محسوب می شود و مشکلات زیادی را برای فرد به همراه خواهد داشت. اگر ازدواج واقعی باشد، اکنون زوجین باید توانایی مالی خود را ثابت کنند.

این بدان معناست که زوج ها برای زندگی در قبرس شمالی باید حداقل 1000 دلار در ماه درآمد داشته باشند. در صورتی که تمامی شرایط این نوع مهاجرت به خوبی پیش برود، ابتدا به مدت 2 سال اعطا می شود و اگر دو ازدواج تا سه سال زیر یک سقف باقی بمانند، می توانید برای شهروندی قبرس اقدام کنید. در واقع اگر 5 سال از ازدواج دو طرف گذشته باشد و زوجین صاحب فرزند شوند، مراحل اخذ حق شهروندی و اقامت در قبرس شمالی آسان خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : ادمین خبر کده
ت : جمعه 24 فروردين 1403
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');